Remil Soruları

Sitemizde online remil bakımından remilin tarihçesine, remil nasıl bakılırdan örnek remil açılımına varıncaya kadar bilgiler vermeye çalıştık.Remilde evler,Remil tabloları, remil şekilleri, remil kavramlarıyla da ileri düzey remil bilgilerini Remil.Net e dahil ettik. Buna rağmen sizlerden gelen maillerde bazı konuların anlaşılmadığını gördüğümüzden remil soruları adında bağımsız bir bölüm açarak merak ettiğiniz soruların cevaplarını ve sizlerden gelen yorumları burada yayınlayacağız.

Remil.Net'e Gelenler

SORU 1 : Afedersiniz online remil bakımı henüz aktif değilmi acaba kime baktıysam bakayım kendim içinde bakıyorum herkese ve bana aynı sonuc cıkıyor.beni bilgilendirirseniz cok mutlu olucam.şimdiden tesekkürler.

CEVAP 1 : Online remil bölümümüz daima aktiftir. Hep aynı sonucun çıkması remil dilek formundaki mevcut rakamları kendi hazırladığınız rakamlarla değiştirmemiş olmanızdan kaynaklanmaktadır. Varsayılan olarak o kutularda bazı rakamlar bulunmaktadır. Bunları kendi hazırlamış olduğunuz rakamlarla değiştirmelisiniz. Hızlı bir ücretsiz online remil bakımı tarifi için lütfen remil bakımı sayfamızı okuyun.

SORU 2 :Az önce bi medyuma mail attım.adam bi remil için ve bakım ve gerekli seyler için 300 milyon istedi sizse herkes yararlansın die bedava remil sitesi olusturuyorsunuz.Allahım ne bu böle dedim ya.simdi bu hakmı öyle değilmi?medyum olsaydım herkese yardım etmek için olurdum iiki olmamısım allah şeytana uydurmasın.Allah sizden razı olsun

CEVAP 2 : Teşekkür ederiz. Allah sizden de razı olsun.

SORU 3: merhaba lar  ben eşimden ayrıldım remil ilmini çok azda olsa duymuşdum nasıl bakım yapılacak

CEVAP 3 : Merhaba. Yukarıdaki yorumlarda belirttiğimiz gibi lütfen remil bakımı sayfamızı okuyun.

SORU 4 :İyi günler remil baktırmak için ne yapılması gerekiyo bakım ücreti ne kadar bilgi verirseniz sevinirim cevabınızı bekliyorum iyiçalışmalar.

CEVAP 4 : Sitemizde remil bakımı neredeyse her sayfamızda yazdığımız gibi ücretsizdir yani bedavadır yani parasızdır :))

SORU 5 : Remil.Net satılık mı ? Parası neyse verelim.

CEVAP 5 : :)). İlginize teşekkür ederiz. Satılık değildir.

SORU 6 : Remil.Net aracılığıyla XXXXX Bey'le temasa geçip remil baktırmak mümkün müdür ?

CEVAP 6 : Hayır değildir. Remil.Net te remil bakımını ücretsiz bir hizmet olarak sunuyoruz. Paralı bakım işleri ya da parayla bakım yapanlarla ilgili sorularınızı ilgililerine yönlendirmenizi rica ederiz.

SORU 7 : Bu 16 remil şeklinin nasıl yapıldıgını sıtede bulamadım. nasıl bakılıyor ogrenebılır mıyım ?

CEVAP 7 : Sitemiz remil denklemini sizin hazırlamış olduğunuz rakamlara göre zaten otomatik olarak düzenlemektedir. Remil.Net te bakım kolaylığı ve Remil.Net in bir ilk oluşu da buradan kaynaklanmaktadır.

SORU 8 : Sitenizde çıkan medyum bağlantıları ve reklamları nedir, siz medyum musunuz?

CEVAP 8 : Medyum veya hoca değiliz. Reklamlar google reklamlarıdır. Site masraflarının karşılanması için siteye konmuştur.

SORU 9 : Remil ve yıldızname aynı şey midir?

CEVAP 9 : Hayır. Tamamen farklı iki şeydir.

SORU 10: Sitenizden alıntı yapabilir miyim ?

CEVAP 10 : Zaten yapmayan kalmadı. Lütfen en azından link yazın.


Remil Hakkında

Remil.Net te bulunan bilgiler tamamen bilgilendirme amaçlıdır.Remil.Net Bu bilgilerin kullanılmasından kaynaklanacak her türlü sorumluluğun kullanıcıya ait olduğunu bildirir.Remil.Net ekibi olarak okultizm ve metafizik kapsamına giren hiçbir bilgiye sarsılmaz bir inançla bağlanılmamasını ve kişilerin alacakları tüm kararlarda bilimin ve mantığın ilkelerine uymalarını şiddetle tavsiye ediyoruz..

Remil.Net Facebook